karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

World3d

3d objekty potřebují ke svému zobrazení World3d - 3d prostor.

Nejdříve nějaká pravidla o 3d souřadnicích. Jednotka 1.0 = 1 metr, rozsah od -32000 do 32000. Střed 3d prostoru je na pozici 0|0|0 , to platí i pro 3d objekty a kameru. Všechny úhly a rotace se chovají jako 1.0 = 180° , takže 0.5 = 90°. To znamená že 0 je totéž co -2, 2, nebo 4.

Na všechny 3d objekty můžeš mít jeden World3d nebo pro každý objekt zvlášť. To se hodí pro různá vrstvení 3d objektů a pod.

World3d pak zobrazíš efektem Draw3dWorld, kde si nastavíš "Near cut-plane" a Far cut-plane".

3dworldtop.png (8189 bytes)
Pohled shora.
3dworldside.png (8351 bytes)
Pohled z boku.

<World3d> název </World3d>

Jak je vidět zapisuje se jednoduše.

World3d zobrazíš efektem Draw3dWorld.


ghh don'tpanic