karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Dbm synchro functions


dbm7xxaft

<Pa> dbm7xxaft | splinetable tbl1 | offset | value added | číslo 7xx efektu 0 až 255 </Pa>
Po přehrání dbm 7xx efektu se provede parametr aft podle splinetable tbl1.

dbm7xxaft provede akci po přehrání efektu v dbm modulu.

Je to jako funkce aft, která používá 2D tabulku pro změnu parametru(ů) v čase. Spouští se efektem v DigiBooster modulu, který začíná číslem 7xx.

Číslo DigiBooster efektu je potřeba převést z hexadecimálního do decimálního systému. To se dělá podle vzorce: DigiBooster efekt číslo 751 -> (5*16)+1 = 81, nebo DigiBooster efekt číslo 726 -> (2*16)+6 = 38. Číslo 7 se nepočítá, druhé číslo se vynásobí šestnácti a připočte třetí číslo. Tento výsledek (0 až 255) zapiš jako číslo efektu.

Čas co je zapsán ve splinetable určuje jak dlouho bude efekt trvat a spustí se až když se efekt v modulu přehraje. Po uplynutí efektu zůstane hodnota na poslední pozici ve splinetable.

dbm7xxaftfun1.png (6843 bytes)
Efekt se zapisuje úplně vpravo pro každý track.
dbm7xxaftfun2.png (12119 bytes)
Seznam samplů-nástrojů (jen pro vysvětlení).

dbm7xxboom

<Pa> dbm7xxboom | min | max | sin speed | final value | table giving 0->1.0 | number of the 7xx effect </Pa>
Undocumented function.
Fills 1 param with type : 'fixedfloat'

Comes from : dbm.Fx
Text o funkci dbm7xxboom.
temp.png (1124 bytes)
Popis obrázku vlevo.
temp.png (1124 bytes)
Popis obrázku vpravo.
ghh don'tpanic