dbm7xxaft provede akci po přehrání efektu v dbm modulu.
Je to jako funkce aft, která používá 2D tabulku pro změnu parametru(ů) v čase.
Spouští se efektem v DigiBooster modulu, který začíná číslem 7xx.
Číslo DigiBooster efektu je potřeba převést z hexadecimálního do decimálního systému. To se dělá podle vzorce:
DigiBooster efekt číslo 751 -> (5*16)+1 = 81, nebo DigiBooster efekt číslo 726 -> (2*16)+6 = 38.
Číslo 7 se nepočítá, druhé číslo se vynásobí šestnácti a připočte třetí číslo. Tento výsledek (0 až 255) zapiš jako číslo efektu.
Čas co je zapsán ve splinetable určuje jak dlouho bude efekt trvat a spustí se až když se efekt v modulu přehraje.
Po uplynutí efektu zůstane hodnota na poslední pozici ve splinetable.
|