karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Hudba

Karate umí přehrávat 2 druhy hudebních modulů. Máš tedy na výběr ze dvou "objektů" Kdbm nebo Kp61.

  • Dbm (DigiBooster) vhodný pro AHI a "nextgen" Amigy.
  • P61 (4ch) který je vhodný pro "Paula" Amigy.

P61 může na "ne Paula" Amigách dělat problémy. Nástroj na konverzi .mod do .p61 je na Aminetu. Pro přehrávání Dbm potřebuješ dbplayer.library.

V jednom demu požívej vždy jen jeden formát modulu!
Hudba se spouští v Kpartu efektem PlayDbm nebo PlayP61. Dále se dá kontrolovat hlasitost (DbmVol P61Vol) a stop (StopDbm StopP61.)

Hudba bude hrát stále (bez ohledu na počet Kpartů) než ji zastavíš, nebo dokud nespustíš v dalším Kpartu jinou.


<Kdbm> název | data/heavy.dbm </Kdbm>

Dbm formát je trochu náročnější na výkon, ale je mnohem lepší.

Souvisí s parametrem: Je používán v efektech:
dbm7xxaft DbmVol
dbm7xxboom PlayDbm
PlayScriptDbm
StopDbm

<Kp61> název | data/metal.p61 </Kp61>

Zapisuje se stejně jako Kdbm.

Souvisí s parametrem: Je používán v efektech:
P61Vol
PlayP61
StopP61

ghh don'tpanic