karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít cos ..

<MAIN> jaknacos1  |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknacos1 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> pic1 | data/sinusred.iff </Kimg>
<Kcolortable> coltab1 | data/coltabred.iff |0|0|0|0 </Kcolortable>
<Krect> rect1 |0|0|1|1||0|0|1|1| </Krect>
-------------------------------------------

<KPART>  <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>   zamkne paletu
        <Pa> pic1 </Pa>         podle bitmapy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>
        <Pa></Pa>               název rectangle
        <Pa> cte |255 </Pa>     číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>
        <Pa> rect1 </Pa>        název rectangle
        <Pa> cte |128 </Pa>     číslo barvy
    </Fx>
<Ktable> tx1 |0,-0.2|200,1 </Ktable>
<Ktable> tx2 |0,0 |200,1.2 </Ktable>
    <Fx>
        <Pa> SetRect </Pa>
        <Pa> rect1   </Pa>      název
        <Pa> aftmod |tx1|0  |0   </Pa>   x1 clip
        <Pa> cos    |0.4|0.8|0.4 </Pa>   y1 počátek, rychlost, hodnota o kolik
        <Pa> aftmod |tx2|0  |0   </Pa>   x2
        <Pa> cos    |0.6|0.8|0.4 </Pa>   y2 počátek, rychlost, hodnota o kolik
        <Pa> 4cte   |0|0|1|1     </Pa>   pozice
    </Fx>
    <Fx>
       <Pa> MotionBlur </Pa>
       <Pa></Pa>
       <Pa> coltab1 </Pa>
    </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic