<MAIN> jaknacos1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknacos1 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> pic1 | data/sinusred.iff </Kimg>
<Kcolortable> coltab1 | data/coltabred.iff |0|0|0|0 </Kcolortable>
<Krect> rect1 |0|0|1|1||0|0|1|1| </Krect>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> pic1 </Pa> podle bitmapy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa>
<Pa></Pa> název rectangle
<Pa> cte |255 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa>
<Pa> rect1 </Pa> název rectangle
<Pa> cte |128 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Ktable> tx1 |0,-0.2|200,1 </Ktable>
<Ktable> tx2 |0,0 |200,1.2 </Ktable>
<Fx>
<Pa> SetRect </Pa>
<Pa> rect1 </Pa> název
<Pa> aftmod |tx1|0 |0 </Pa> x1 clip
<Pa> cos |0.4|0.8|0.4 </Pa> y1 počátek, rychlost, hodnota o kolik
<Pa> aftmod |tx2|0 |0 </Pa> x2
<Pa> cos |0.6|0.8|0.4 </Pa> y2 počátek, rychlost, hodnota o kolik
<Pa> 4cte |0|0|1|1 </Pa> pozice
</Fx>
<Fx>
<Pa> MotionBlur </Pa>
<Pa></Pa>
<Pa> coltab1 </Pa>
</Fx>
</KPART>
|