<MAIN> jaknadisplaytextplain2 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknadisplaytextplain2 </ID>
<PLAY> part1 | 2600 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> refpic |data/refpic.iff </Kimg>
<Kimg> pozadi | data/lightmapcolorbig3.iff </Kimg>
<BmFont> mujfont | data/helv50.iff | 43 | 54 | 6 | abcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789,.:-*# </BmFont>
<Ktext> mujtext |
12345678901234567890+
1234567890 +
11111 +
22222 +
33333 +
44444 +
55555 +
66666 +
77777 +
88888 +
99999 +
00000 + </Ktext>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> refpic </Pa> podle bitmapy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní rectangle
<Pa></Pa> základní "root rectangle"
<Pa> cte |0 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Sprite </Pa>
<Pa></Pa>
<Pa> pozadi </Pa>
<Pa> 4cte |0|0|1|1 </Pa>
</Fx>
<Fx>
<Pa> DisplayTextPlain </Pa> zobrazí fonty jako scrolltext
<Pa></Pa>
<Pa> mujfont </Pa> název fontu
<Pa> mujtext </Pa> název textu
<Pa> cte |20 </Pa> počet znaků před returnem
<Pa> cte |600 </Pa> maximální počet znaků k zobrazení
<Pa> cte |0 </Pa> kterým znakem začít (0 - od začátku)
<Pa> cte |0 </Pa> X1 pozice - umístění
<Pa> aff |1|-0.001 </Pa> Y1 (jede nahoru)
<Pa> cte |0.05 </Pa> X2
<Pa> aff |1.085|-0.001 </Pa> Y2 (jede nahoru)
</Fx>
</KPART>
|