karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít DisplayTextPlain jinak ..

<MAIN> jaknadisplaytextplain2  |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknadisplaytextplain2 </ID>
    <PLAY> part1 | 2600 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> refpic |data/refpic.iff         </Kimg>
<Kimg> pozadi | data/lightmapcolorbig3.iff </Kimg>
<BmFont> mujfont | data/helv50.iff | 43 | 54 | 6 | abcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789,.:-*# </BmFont>
<Ktext> mujtext |
12345678901234567890+
   1234567890       +
           11111    +
    22222        +
33333        +
44444               +
   55555            +
      66666         +
         77777      +
  88888       +
 99999        +
00000               + </Ktext>
-------------------------------------------

<KPART>  <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>     zamkne paletu
        <Pa> refpic </Pa>         podle bitmapy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>         vyplní rectangle
        <Pa></Pa>                 základní "root rectangle"
        <Pa> cte |0 </Pa>         číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Sprite </Pa>
        <Pa></Pa>
        <Pa> pozadi </Pa>
        <Pa> 4cte |0|0|1|1 </Pa>
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> DisplayTextPlain </Pa> zobrazí fonty jako scrolltext
        <Pa></Pa>
        <Pa> mujfont </Pa>     název fontu
        <Pa> mujtext </Pa>     název textu
        <Pa> cte |20 </Pa>     počet znaků před returnem
        <Pa> cte |600 </Pa>    maximální počet znaků k zobrazení
        <Pa> cte |0   </Pa>    kterým znakem začít (0 - od začátku)
        <Pa> cte |0 </Pa>             X1 pozice - umístění
        <Pa> aff |1|-0.001 </Pa>      Y1 (jede nahoru)
        <Pa> cte |0.05    </Pa>       X2
        <Pa> aff |1.085|-0.001 </Pa>  Y2 (jede nahoru)
    </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic