<MAIN> jaknadraw3dworld1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknadraw3dworld1 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kcolortable> coltab1 |data/coltab1.iff|1|255|255|255 </Kcolortable>
<Kimg> refpic |data/refpic.iff </Kimg>
<Kimg> color |data/lightmapcolorbig.iff </Kimg>
<Kimg> grey |data/lightmapgrey64.iff </Kimg>
<t3dMapGoureau> mg1 |color|grey|coltab1|0.97 </t3dMapGoureau>
<Kcam> kamera1 |0|0|-6|0|0|0|1 </Kcam> pozice x y z, rotace x y z, FOV zorné pole
<World3d> world1 </World3d> jednoduše napiš název
<Cube> kostka1 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|mg1|mg1|mg1|mg1|mg1|mg1 </Cube> 6 stěn kostky = 6 textur
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> refpic </Pa> podle bitmapy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní rectangle
<Pa></Pa> základní "root rectangle"
<Pa> cte |230 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> kostka1 </Pa> tento
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> pozice x y z objekt je ve středu
<Pa> aff |0|0.009 </Pa> rotace x
<Pa> cte |0.3 </Pa> rotace y
<Pa> cte |0 </Pa> rotace z
<Pa> 3cte |1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa> "root rectangle"
<Pa> world1 </Pa> tento world
<Pa> kamera1 </Pa>
<Pa> cte |0 </Pa> pouze pro Lightwave
<Pa> cte |5 </Pa> popředí (tady schválně moc daleko od kamery)
<Pa> cte |6 </Pa> pozadí (tady je taky schválně moc blízko)
</Fx>
</KPART>
|