karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít Draw3dWorld jinak ..

<MAIN> jaknadraw3dworld2  |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknadraw3dworld2 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kcolortable> coltab1 |data/coltab1.iff|1|255|255|255 </Kcolortable>
<Kimg> refpic |data/refpic.iff </Kimg>
<Kimg> color1 |data/lightmapcolorbig.iff </Kimg>
<Kimg> color2 |data/lightmapcolorbig3.iff </Kimg>
<Kimg> grey  |data/lightmapgrey64.iff </Kimg>
<t3dMapGoureau> mg1 |color1|grey|coltab1|0.97 </t3dMapGoureau>
<t3dMapGoureau> mg2 |color2|grey|coltab1|0.97 </t3dMapGoureau>

<Kcam> kamera1 |0|0|-6|0|0|0|1 </Kcam>  pozice x y z, rotace x y z, FOV zorné pole
<World3d> world1 </World3d>  jednoduše napiš název
<World3d> world2 </World3d>
<Cube> kostka1 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|mg2|mg2|mg2|mg2|mg2|mg2 </Cube> 6 stěn kostky = 6 textur
<Cube> kostka2 |world2|0|0|0|0|0|0|1|1|1|mg1|mg1|mg1|mg1|mg1|mg1 </Cube>
-------------------------------------------

<KPART>  <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>     zamkne paletu
        <Pa> refpic  </Pa>        podle bitmapy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>         vyplní rectangle
        <Pa></Pa>                 základní "root rectangle"
        <Pa> cte |230 </Pa>       číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> kostka2       </Pa>  tento  (menší kostka)
        <Pa> 3cte |0|0|0  </Pa>   pozice x y z
        <Pa> aff |0|0.009 </Pa>   rotace x
        <Pa> cte |0.4 </Pa>       rotace y
        <Pa> cte |0   </Pa>       rotace z
        <Pa> 3cte |0.6|0.6|0.6 </Pa>    scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject  </Pa>   umístí 3d objekt
        <Pa> kostka1      </Pa>   tento  (větší kostka)
        <Pa> 3cte |0|0|0  </Pa>   pozice x y z  objekt je ve středu
        <Pa> aff |0|0.009 </Pa>   rotace x
        <Pa> cte |0.3 </Pa>       rotace y
        <Pa> cte |0   </Pa>       rotace z
        <Pa> 3cte |1|1|1 </Pa>    scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>                 "root rectangle"
        <Pa> world2 </Pa>         tento world (normální)
        <Pa> kamera1 </Pa>
        <Pa> cte |0 </Pa>         pouze pro Lightwave
        <Pa> cte |0.25 </Pa>      popředí (normálně)
        <Pa> cte |20 </Pa>        pozadí  (tady je to dostatečně daleko)
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>                 "root rectangle"
        <Pa> world1 </Pa>         tento world
        <Pa> kamera1 </Pa>
        <Pa> cte |0 </Pa>         pouze pro Lightwave
        <Pa> cte |0.25 </Pa>      popředí (normálně)
        <Pa> sin |6|0.5|2 </Pa>   prostor se mění podle parametru sin
    </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic