<MAIN> jakt3dflat1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jakt3dflat1 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> admira | data/admira.iff </Kimg> obrázek jako podklad a pro zamknutí palety
<Kcolortable> coltab1 |data/colortablemoje.iff|0|255|255|255 </Kcolortable> bílá světlá
<t3dFlat> flat1 |28|coltab1 </t3dFlat> jednoduše číslo barvy v tvojí paletě
<t3dFlat> flat2 |29|coltab1 </t3dFlat> když přidáš colortable textura bude průhledná
<t3dFlat> flat3 |4 |coltab1 </t3dFlat>
<t3dFlat> flat4 |14|coltab1 </t3dFlat>
<t3dFlat> outline |0 </t3dFlat> colortable není povinná
<World3d> world1 </World3d>
<Star3d> hvezda |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 5|0.5|1.4|0.2|0.1|flat1|flat2|outline|flat3|flat4|outline </Star3d>
<Kcam> kamera |0|0|-4|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> admira </Pa>
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní screen
<Pa></Pa> "root rectangle"
<Pa> cte | 139 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Sprite </Pa>
<Pa></Pa>
<Pa> admira </Pa> podklad
<Pa> 4cte|0.2|0.2|0.8|0.8 </Pa> pozice x1 y1 x2 y2
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> hvezda </Pa> tento
<Pa> 3cte |0|0|0 </pa> pozice x y z
<Pa> aff |0|0.003 </Pa> rotace x
<Pa> aff |0|0.0025 </Pa> rotace y
<Pa> aff |0|0.002 </Pa> rotace z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte|0 </Pa> čas (použitelné pro lightwave objekty)
<Pa> cte|0.25 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte|20 </Pa> kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|