karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít t3dGoureau texturu ..

<MAIN> jaknat3dgoureau1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknat3dgoureau1 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> pozadi | data/bars.iff   </Kimg> obrázek jen pro zamknutí palety
<Kimg> admira | data/admira.iff </Kimg> bitmapa pro podklad
<Kcolortable> coltab1 |data/colortablemoje.iff|0|255|255|255 </Kcolortable> colortable je nutná pro průhlednost

<Kimg> lmapagrey |data/lightmapgrey64.iff </Kimg>        bitmapa musí mít 64x64 pixelů a 64 odstínů šedé
<t3dGoureau> gour |lmapagrey|coltab1|0.98 </t3dGoureau>  64x64 šedá|colortable|průhlednost 0-1

<World3d> world1 </World3d>
<Tore>  torus |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|14|14|0.7|0.3|0|0|0|1|1|gour|gour|gour|gour </Tore>
<Kcam> kamera |0|0|-3|0|0|0|1  </Kcam>
-------------------------------------------

<KPART>  <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>     zamkne paletu
        <Pa> pozadi     </Pa>
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>         vyplní screen
        <Pa></Pa>                 "root rectangle"
        <Pa> cte | 139 </Pa>      číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Sprite </Pa>
        <Pa></Pa>
        <Pa> admira  </Pa>        podklad
        <Pa> 4cte|0.2|0.2|0.8|0.8 </Pa>  pozice x1 y1 x2 y2
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> torus         </Pa>  tento
        <Pa> 3cte |0|0|0   </pa>  pozice x y z
        <Pa> aff |0|0.003  </Pa>  rotace x
        <Pa> aff |0|0.0025 </Pa>  rotace y
        <Pa> aff |0|0.002  </Pa>  rotace z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1 </Pa>         název
        <Pa> kamera </Pa>         kamera
        <Pa> cte|0 </Pa>          čas (použitelné pro lightwave objekty)
        <Pa> cte|0.25 </Pa>       z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
        <Pa> cte|20 </Pa>         kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
    </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic