<MAIN> jaknat3dmapshade2 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknat3dmapshade2 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> pozadi | data/bars.iff </Kimg> obrázek jen pro zamknutí palety
<Kimg> admira | data/admira.iff </Kimg> bitmapa pro podklad
<Kimg> greymap |data/greymapshade.iff </Kimg>
<Kcolortable> coltab1 |data/colortablemoje.iff|0|255|255|255 </Kcolortable> colortable je nutná pro průhlednost
<t3dMapShade> mapshade |greymap|coltab1|0.89 </t3dMapShade>
<World3d> world1 </World3d>
<Tore> torus |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|14|14|0.7|0.3|0|0|0|1|1|mapshade|mapshade|mapshade|mapshade </Tore>
<Kcam> kamera |0|0|-3|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> pozadi </Pa>
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní screen
<Pa></Pa> "root rectangle"
<Pa> cte | 139 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Sprite </Pa> umístí sprajt
<Pa></Pa>
<Pa> admira </Pa> podklad
<Pa> bounceon |0|200|400|0.4|0.1 </Pa> x1 bounce dokola
<Pa> bounceon |0|200|300|0.4|0.1 </Pa> y1
<Pa> bounceon |0|400|500|0.6|0.8 </Pa> x2
<Pa> bounceon |0|400|700|0.6|0.8 </Pa> y2
</Fx>
<Fx>
<Pa> Scrollt3d </Pa> umožňuje hýbat s 3d texturou
<Pa> mapshade </Pa>
<Pa> rnd |0|0.02 </Pa> U
<Pa> aff |0|0.005 </Pa> V
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> torus </Pa> tento
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> pozice x y z
<Pa> aff |0|0.003 </Pa> rotace x
<Pa> aff |0|0.0025 </Pa> rotace y
<Pa> aff |0|0.002 </Pa> rotace z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte|0 </Pa> čas (použitelné pro lightwave objekty)
<Pa> cte|0.25 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte|20 </Pa> kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|