<MAIN> jaknaScrollt3d1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknaScrollt3d1 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> refpic |data/refpic.iff </Kimg>
<Kimg> texseda | data/scrolltex3.iff </Kimg>
<t3dMapping> sctex | texseda </t3dMapping>
<World3d> world1 </World3d>
<Tore> torus |world1 |0|0|5|0|0|0|1|1|1| 24|14|1 |0.5|0|0.0|0.00|1|0.5 |sctex|sctex|sctex|sctex </Tore>
<Kcam> kamera |0|0|-2|0|0|0|0.35 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> refpic </Pa> podle bitmapy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní rectangle
<Pa></Pa> základní "root rectangle"
<Pa> cte |63 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Scrollt3d </Pa>
<Pa> sctex </Pa> textura
<Pa> cte |0 </Pa> U
<Pa> aff |0|0.0005 </Pa> V
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístění 3d objektu
<Pa> torus </Pa>
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> pozice xyz
<Pa> cte |-1.7 </Pa> rotace
<Pa> aff |1|-0.001 </Pa>
<Pa> cte |1.5 </Pa>
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> velikost-scale
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte|0 </Pa> čas (použitelné pro lightwave objekty)
<Pa> cte|0.25 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte|20 </Pa> kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|