karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít Scrollt3d jinak ..

<MAIN> jaknaScrollt3d2  |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknaScrollt3d2 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> refpic |data/refpic.iff    </Kimg>
<Kimg> grad1 |data/scrolltex1.iff </Kimg>
<Kimg> grad2 |data/scrolltex1.iff </Kimg>

<t3dMapping> gtex1 |grad1  </t3dMapping>
<t3dMapping> gtex2 |grad2  </t3dMapping>
<World3d> world1 </World3d>
<Star3d> hvezda1|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 11|1|1.2|0.1|0.3|nic|nic|gtex1|nic|nic|gtex1 </Star3d>
<Star3d> hvezda2|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 11|1|1.2|0.1|0.3|nic|nic|gtex2|nic|nic|gtex2 </Star3d>
<Kcam> kamera |0|0|-2|0|0|0|0.35  </Kcam>
-------------------------------------------

<KPART>  <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>     zamkne paletu
        <Pa> refpic </Pa>         podle bitmapy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>         vyplní rectangle
        <Pa></Pa>                 základní "root rectangle"
        <Pa> cte |63 </Pa>        číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Scrollt3d </Pa>
        <Pa> gtex1 </Pa>          textura1
        <Pa> cte |0 </Pa>         U
        <Pa> aff |0|0.01 </Pa>    V
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Scrollt3d </Pa>
        <Pa> gtex2 </Pa>          textura2
        <Pa> cte |0 </Pa>         U
        <Pa> aff |0|-0.01 </Pa>   V
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject </Pa>    umístění 3d objektu
        <Pa> hvezda1 </Pa>
        <Pa> 3cte |0|0|0 </Pa>    pozice xyz
        <Pa> aff |1|-0.001 </Pa>  rotace
        <Pa> cte |-1     </Pa>
        <Pa> cte |1.2    </Pa>
        <Pa> 3cte|1|1|1  </Pa>    velikost-scale
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject </Pa>    umístění 3d objektu
        <Pa> hvezda2 </Pa>
        <Pa> 3cte |0|0|0 </Pa>    pozice xyz
        <Pa> aff |1|0.001 </Pa>   rotace
        <Pa> cte |1       </Pa>
        <Pa> cte |-1.2    </Pa>
        <Pa> 3cte|1|1|1   </Pa>   velikost-scale
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1 </Pa>         název
        <Pa> kamera </Pa>         kamera
        <Pa> cte|0    </Pa>       čas (použitelné pro lightwave objekty)
        <Pa> cte|0.25 </Pa>       z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
        <Pa> cte|20   </Pa>       kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
     </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic