<MAIN> jaknaScrollt3d2 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknaScrollt3d2 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> refpic |data/refpic.iff </Kimg>
<Kimg> grad1 |data/scrolltex1.iff </Kimg>
<Kimg> grad2 |data/scrolltex1.iff </Kimg>
<t3dMapping> gtex1 |grad1 </t3dMapping>
<t3dMapping> gtex2 |grad2 </t3dMapping>
<World3d> world1 </World3d>
<Star3d> hvezda1|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 11|1|1.2|0.1|0.3|nic|nic|gtex1|nic|nic|gtex1 </Star3d>
<Star3d> hvezda2|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 11|1|1.2|0.1|0.3|nic|nic|gtex2|nic|nic|gtex2 </Star3d>
<Kcam> kamera |0|0|-2|0|0|0|0.35 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> refpic </Pa> podle bitmapy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní rectangle
<Pa></Pa> základní "root rectangle"
<Pa> cte |63 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Scrollt3d </Pa>
<Pa> gtex1 </Pa> textura1
<Pa> cte |0 </Pa> U
<Pa> aff |0|0.01 </Pa> V
</Fx>
<Fx>
<Pa> Scrollt3d </Pa>
<Pa> gtex2 </Pa> textura2
<Pa> cte |0 </Pa> U
<Pa> aff |0|-0.01 </Pa> V
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístění 3d objektu
<Pa> hvezda1 </Pa>
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> pozice xyz
<Pa> aff |1|-0.001 </Pa> rotace
<Pa> cte |-1 </Pa>
<Pa> cte |1.2 </Pa>
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> velikost-scale
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístění 3d objektu
<Pa> hvezda2 </Pa>
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> pozice xyz
<Pa> aff |1|0.001 </Pa> rotace
<Pa> cte |1 </Pa>
<Pa> cte |-1.2 </Pa>
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> velikost-scale
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte|0 </Pa> čas (použitelné pro lightwave objekty)
<Pa> cte|0.25 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte|20 </Pa> kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|