karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít Set3dObject ..

<MAIN> jaknaset3dobject1  |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknaset3dobject1 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kcolortable> coltab1 |data/coltab1.iff|1|255|255|255 </Kcolortable>
<Kimg> refpic |data/refpic.iff         </Kimg>
<Kimg> color  |data/fleky.iff          </Kimg>
<Kimg> grey   |data/lightmapgrey64.iff </Kimg>

<t3dMapGoureau> t1 |color|grey|coltab1|0.97 </t3dMapGoureau>
<World3d> world1 </World3d>  jednoduše napiš název
<Sphere> koule1 | world1 |0|0|0|0|0|0|1|1|1|12|12|1|0|0|0|1|1|t1|t1|t1|t1 </Sphere>
<Kcam> kamera |0|0|-5|0|0|0|1 </Kcam>  pozice x y z, rotace x y z, FOV zorné pole
-------------------------------------------

<KPART>  <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>     zamkne paletu
        <Pa> refpic  </Pa>        podle bitmapy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>         vyplní rectangle
        <Pa></Pa>                 základní "root rectangle"
        <Pa> cte |230 </Pa>       číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> koule1        </Pa>  tento
        <Pa> 3cte |-1|-1|0 </Pa>  pozice x y z
        <Pa> aff |0|0.003  </Pa>  rotace x
        <Pa> aff |0|0.0025 </Pa>  rotace y
        <Pa> aff |0|0.002  </Pa>  rotace z
        <Pa> 3cte |1|1|1   </Pa>  scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1 </Pa>         název
        <Pa> kamera </Pa>         kamera
        <Pa> cte |0 </Pa>         čas (použitelné pro lightwave objekty)
        <Pa> cte |0.25 </Pa>      z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
        <Pa> cte |20 </Pa>        kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
     </Fx>                        
</KPART>
ghh don'tpanic