<MAIN> jaknaset3dobject1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknaset3dobject1 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kcolortable> coltab1 |data/coltab1.iff|1|255|255|255 </Kcolortable>
<Kimg> refpic |data/refpic.iff </Kimg>
<Kimg> color |data/fleky.iff </Kimg>
<Kimg> grey |data/lightmapgrey64.iff </Kimg>
<t3dMapGoureau> t1 |color|grey|coltab1|0.97 </t3dMapGoureau>
<World3d> world1 </World3d> jednoduše napiš název
<Sphere> koule1 | world1 |0|0|0|0|0|0|1|1|1|12|12|1|0|0|0|1|1|t1|t1|t1|t1 </Sphere>
<Kcam> kamera |0|0|-5|0|0|0|1 </Kcam> pozice x y z, rotace x y z, FOV zorné pole
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> refpic </Pa> podle bitmapy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní rectangle
<Pa></Pa> základní "root rectangle"
<Pa> cte |230 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> koule1 </Pa> tento
<Pa> 3cte |-1|-1|0 </Pa> pozice x y z
<Pa> aff |0|0.003 </Pa> rotace x
<Pa> aff |0|0.0025 </Pa> rotace y
<Pa> aff |0|0.002 </Pa> rotace z
<Pa> 3cte |1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte |0 </Pa> čas (použitelné pro lightwave objekty)
<Pa> cte |0.25 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte |20 </Pa> kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|