<MAIN> jaknasett3dshade1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknasett3dshade1 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> pozadi | data/bars.iff </Kimg> obrázek jen pro zamknutí palety
<Kimg> lmapagrey |data/lightbubles64.iff </Kimg> bitmapa musí mít 64x64 pixelů a 64 odstínů šedé
<Kcolortable> coltab1 |data/colortablemoje.iff|0|255|255|255 </Kcolortable> colortable je nutná pro průhlednost
<t3dGoureau> gour |lmapagrey|coltab1|0.98 </t3dGoureau> 64x64 šedá|colortable|průhlednost 0-1
<World3d> world1 </World3d>
<Tore> torus |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|14|14|0.7|0.3|0|0|0|1|1|gour|gour|gour|gour </Tore>
<Kcam> kamera |0|0|-3|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> pozadi </Pa>
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní screen
<Pa></Pa> "root rectangle"
<Pa> cte |0 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Sett3dShade </Pa>
<Pa> gour </Pa> název textury
<Pa> coltab1 </Pa> název colortable
<Pa> sin|0|2|1 </Pa> průběh průhlednosti
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> torus </Pa> tento
<Pa> 3cte |0|0|0 </pa> pozice x y z
<Pa> aff |0|0.003 </Pa> rotace x
<Pa> aff |0|0.0025 </Pa> rotace y
<Pa> aff |0|0.002 </Pa> rotace z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte |0 </Pa> čas (použitelné pro lightwave objekty)
<Pa> cte |0.25 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte |20 </Pa> kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|