<MAIN> jaknasett3dshade2 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknasett3dshade2 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> pozadi | data/bars.iff </Kimg> obrázek jen pro zamknutí palety
<Kimg> lmapagrey |data/lightwhite.iff </Kimg> bitmapa musí mít 64x64 pixelů a 64 odstínů šedé
<Kcolortable> coltab1 |data/colortablemoje.iff|0|255|255|255 </Kcolortable> colortable je nutná pro průhlednost
<t3dGoureau> gour1 |lmapagrey|coltab1|0.98 </t3dGoureau> 64x64 šedá|colortable|průhlednost 0-1
<t3dGoureau> gour2 |lmapagrey|coltab1|0.98 </t3dGoureau>
<World3d> world1 </World3d>
<Star3d> hvezda1|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|nic|gour2|gour1|nic|gour2|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda2|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|gour2|nic|gour1|gour2|nic|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda3|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|nic|gour2|gour1|nic|gour2|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda4|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|gour2|nic|gour1|gour2|nic|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda5|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|nic|gour2|gour1|nic|gour2|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda6|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|gour2|nic|gour1|gour2|nic|gour1 </Star3d>
<Kcam> kamera |0|0|-5|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> pozadi </Pa>
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní screen
<Pa></Pa> "root rectangle"
<Pa> cte |0 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> hvezda1 </Pa> tento
<Pa> 3cte |-1|0|0 </Pa> pozice x y z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> hvezda2 </Pa> tento
<Pa> 3cte |-1|0|1 </Pa> pozice x y z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> hvezda3 </Pa> tento
<Pa> 3cte |-1|0|2 </Pa> pozice x y z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> hvezda4 </Pa> tento
<Pa> 3cte |1|0|0 </Pa> pozice x y z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> hvezda5 </Pa> tento
<Pa> 3cte |1|0|1 </Pa> pozice x y z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> hvezda6 </Pa> tento
<Pa> 3cte |1|0|2 </Pa> pozice x y z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Sett3dShade </Pa>
<Pa> gour1 </Pa> název textury
<Pa> coltab1 </Pa> název colortable
<Pa> rnd |0|0.5 </Pa> průběh průhlednosti
</Fx>
<Fx>
<Pa> Sett3dShade </Pa>
<Pa> gour2 </Pa> název textury
<Pa> coltab1 </Pa> název colortable
<Pa> sin |0|1.2|1 </Pa> průběh průhlednosti
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte |0 </Pa> čas (použitelné pro lightwave objekty)
<Pa> cte |0.25 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte |20 </Pa> kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|