karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít Sett3dShade jinak ..

<MAIN> jaknasett3dshade2 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknasett3dshade2 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> pozadi | data/bars.iff   </Kimg>                   obrázek jen pro zamknutí palety
<Kimg> lmapagrey |data/lightwhite.iff </Kimg>             bitmapa musí mít 64x64 pixelů a 64 odstínů šedé
<Kcolortable> coltab1 |data/colortablemoje.iff|0|255|255|255 </Kcolortable> colortable je nutná pro průhlednost
<t3dGoureau> gour1 |lmapagrey|coltab1|0.98 </t3dGoureau>  64x64 šedá|colortable|průhlednost 0-1
<t3dGoureau> gour2 |lmapagrey|coltab1|0.98 </t3dGoureau>
<World3d> world1 </World3d>
<Star3d> hvezda1|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|nic|gour2|gour1|nic|gour2|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda2|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|gour2|nic|gour1|gour2|nic|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda3|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|nic|gour2|gour1|nic|gour2|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda4|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|gour2|nic|gour1|gour2|nic|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda5|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|nic|gour2|gour1|nic|gour2|gour1 </Star3d>
<Star3d> hvezda6|world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1| 18|1|1.2|0.1|0.1|gour2|nic|gour1|gour2|nic|gour1 </Star3d>
<Kcam> kamera |0|0|-5|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------

<KPART>  <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>     zamkne paletu
        <Pa> pozadi     </Pa>
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>         vyplní screen
        <Pa></Pa>                 "root rectangle"
        <Pa> cte |0 </Pa>         číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> hvezda1       </Pa>  tento
        <Pa> 3cte |-1|0|0  </Pa>  pozice x y z
        <Pa> 3cte |0|0|0   </Pa>  rotace x y z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> hvezda2       </Pa>  tento
        <Pa> 3cte |-1|0|1  </Pa>  pozice x y z
        <Pa> 3cte |0|0|0   </Pa>  rotace x y z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> hvezda3       </Pa>  tento
        <Pa> 3cte |-1|0|2  </Pa>  pozice x y z
        <Pa> 3cte |0|0|0   </Pa>  rotace x y z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> hvezda4       </Pa>  tento
        <Pa> 3cte |1|0|0   </Pa>  pozice x y z
        <Pa> 3cte |0|0|0   </Pa>  rotace x y z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> hvezda5       </Pa>  tento
        <Pa> 3cte |1|0|1   </Pa>  pozice x y z
        <Pa> 3cte |0|0|0   </Pa>  rotace x y z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> hvezda6       </Pa>  tento
        <Pa> 3cte |1|0|2   </Pa>  pozice x y z
        <Pa> 3cte |0|0|0   </Pa>  rotace x y z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Sett3dShade </Pa>
        <Pa> gour1       </Pa>    název textury
        <Pa> coltab1     </Pa>    název colortable
        <Pa> rnd |0|0.5  </Pa>    průběh průhlednosti
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Sett3dShade </Pa>
        <Pa> gour2       </Pa>    název textury
        <Pa> coltab1     </Pa>    název colortable
        <Pa> sin |0|1.2|1 </Pa>   průběh průhlednosti
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1  </Pa>        název
        <Pa> kamera  </Pa>        kamera
        <Pa> cte |0  </Pa>        čas (použitelné pro lightwave objekty)
        <Pa> cte |0.25 </Pa>      z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
        <Pa> cte |20 </Pa>        kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
    </Fx>                         
</KPART>
ghh don'tpanic