<MAIN> jaknashapepatch1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknashapepatch1 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> pozadi | data/nicerefpic.iff </Kimg>
<Kimg> lightimg | data/nicelightred.iff </Kimg> bitmapa pro texturu kostky 64x64 pixelů
<t3dFlat> flatout | 2 </t3dFlat> číslo barvy (kontura)
<t3dFlatLightmap> flatmap | lightimg </t3dFlatLightmap> textura pro kostku
<ShapePatch> outpatch | flatmap | flatout |0.2 </ShapePatch> kostka bude mít obrys (konturu)
<World3d> world1 </World3d>
<Cube> kostka |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|flatmap|flatmap|flatmap|flatmap|flatmap|flatmap </Cube>
<Kcam> kamera1 |0|0|-5.5|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa>
<Pa> pozadi </Pa>
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa>
<Pa></Pa> název rectangle
<Pa> cte |72 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> kostka </Pa> tento
<Pa> 3cte|0|0|0 </Pa> pozice x y z
<Pa> aff |0|0.003 </Pa> rotace x
<Pa> aff |0|0.0025 </Pa> rotace y
<Pa> aff |0|0.002 </Pa> rotace z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost x y z
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3dsvět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera1 </Pa> název kamery (kamera je nastavena viz. výše)
<Pa> cte |0 </Pa> čas (pro lightwave objekty)
<Pa> cte |0.1 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte |22 </Pa> kam až (musí být větší než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|