<MAIN> jaknashapepatch2 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknashapepatch2 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> stripsmap | data/greyrgbblur.iff </Kimg> bitmapa pro texturu objektu
<Kimg> greymapa | data/lightmapgreywhite.iff </Kimg> bitmapa pro t3dGoureau 64x64
<Kcolortable> coltab1 |data/coltabgreydemo.iff |0|255|255|255 </Kcolortable> colortable pro t3dGoureau
<t3dEnvmap> mapping |stripsmap </t3dEnvmap> textura pro objekt
<t3dGoureau> gour |greymapa | coltab1 | 1.0 </t3dGoureau> textura pro ShapePatch
<ShapePatch> outpatch | mapping | gour |0.3 </ShapePatch> objekt bude mít průhledný obrys
<World3d> world1 </World3d>
<Lwo3d> lwobjekt | world1 |0|0|0|0|0|0|1|1|1 | data/hobjsmooth.lwo |1|mapping </Lwo3d>
<Kcam> kamera1 |0|0|-5.5|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa>
<Pa> stripsmap </Pa>
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa>
<Pa></Pa> název rectangle
<Pa> cte |30 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> lwobjekt </Pa> tento
<Pa> 3cte|0|0|0 </Pa> pozice x y z
<Pa> aff |0|0.003 </Pa> rotace x
<Pa> aff |0|0.0025 </Pa> rotace y
<Pa> aff |0|0.002 </Pa> rotace z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost x y z
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3dsvět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera1 </Pa> název kamery (kamera je nastavena viz. výše)
<Pa> cte |0 </Pa> čas (pro lightwave objekty)
<Pa> cte |0.1 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte |22 </Pa> kam až (musí být větší než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|