karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít ShapePatch jinak ..

<MAIN> jaknashapepatch2 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknashapepatch2 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> stripsmap | data/greyrgbblur.iff </Kimg>       bitmapa pro texturu objektu
<Kimg> greymapa | data/lightmapgreywhite.iff </Kimg>  bitmapa pro t3dGoureau 64x64
<Kcolortable> coltab1 |data/coltabgreydemo.iff |0|255|255|255 </Kcolortable> colortable pro t3dGoureau
<t3dEnvmap> mapping |stripsmap </t3dEnvmap>                textura pro objekt
<t3dGoureau> gour |greymapa | coltab1 | 1.0 </t3dGoureau>  textura pro ShapePatch
<ShapePatch> outpatch | mapping | gour |0.3  </ShapePatch> objekt bude mít průhledný obrys

<World3d> world1 </World3d>
<Lwo3d> lwobjekt | world1 |0|0|0|0|0|0|1|1|1 | data/hobjsmooth.lwo |1|mapping  </Lwo3d>
<Kcam> kamera1 |0|0|-5.5|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------

<KPART> <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>
        <Pa> stripsmap </Pa>
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>
        <Pa></Pa>            název rectangle
        <Pa> cte |30 </Pa>   číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> lwobjekt      </Pa>  tento
        <Pa> 3cte|0|0|0    </Pa>  pozice x y z
        <Pa> aff |0|0.003  </Pa>  rotace x
        <Pa> aff |0|0.0025 </Pa>  rotace y
        <Pa> aff |0|0.002  </Pa>  rotace z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost x y z
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3dsvět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1 </Pa>         název
        <Pa> kamera1 </Pa>        název kamery (kamera je nastavena viz. výše)
        <Pa> cte |0 </Pa>         čas (pro lightwave objekty)
        <Pa> cte |0.1 </Pa>       z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
        <Pa> cte |22 </Pa>        kam až (musí být větší než předchozí číslo)
    </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic