karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít ShapePatch jinak ..

<MAIN> jaknashapepatch3 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknashapepatch3 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> pozadi | data/nicerefpic.iff </Kimg>
<Kimg> lightimg | data/nicelightyellow.iff </Kimg>  bitmapa pro texturu koule 256 barev 64x64 pixelů
<Kimg> greymapa | data/txtshadedot2.iff </Kimg>     bitmapa pro t3dMapShade 256x256 šedá
<Kcolortable> coltab1 |data/nicecoltab.iff |0|255|255|255 </Kcolortable> colortable pro t3dMapShade
<t3dFlatLightmap> flatmap | lightimg </t3dFlatLightmap>                  textura pro kouli
<t3dMapShade> mapshade |greymapa|coltab1|0.89 </t3dMapShade>             textura pro ShapePatch
<ShapePatch> outpatch | flatmap | mapshade |0.8  </ShapePatch>           koule bude mít obrys

<World3d> world1 </World3d>
<Sphere> koule1 | world1 |0|0|0|0|0|0|1|1|1|6|12|1|0|0|0|1|1|flatmap|flatmap|flatmap|flatmap </Sphere>
<Kcam> kamera1 |0|0|-5.5|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------

<KPART> <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>
        <Pa> pozadi </Pa>
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>
        <Pa></Pa>            název rectangle
        <Pa> cte |4 </Pa>    číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Scrollt3d </Pa>      hýbe s 3d texturou
        <Pa> mapshade  </Pa>      ShapePatch textura
        <Pa> cte |0       </Pa>   U
        <Pa> aff |0|0.004 </Pa>   V
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> koule1      </Pa>    tento
        <Pa> 3cte|0|0|0    </Pa>  pozice x y z
        <Pa> aff |0|0.003  </Pa>  rotace x
        <Pa> aff |0|0.0025 </Pa>  rotace y
        <Pa> aff |0|0.002  </Pa>  rotace z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost x y z
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3dsvět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1 </Pa>         název
        <Pa> kamera1 </Pa>        název kamery (kamera je nastavena viz. výše)
        <Pa> cte |0 </Pa>         čas (pro lightwave objekty)
        <Pa> cte |0.1 </Pa>       z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
        <Pa> cte |22 </Pa>        kam až (musí být větší než předchozí číslo)
    </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic