karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít ShapePatch jinak ..

<MAIN> jaknashapepatch4 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknashapepatch4 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> pozadi | data/nicecolors64.iff </Kimg>
<Kimg> lightimg | data/nicecolors64.iff </Kimg>        bitmapa pro texturu objektu 256 barev 64x64 pixelů
<Kimg> greymapa256 | data/txtshadepin.iff </Kimg>      bitmapa pro t3dMapShade 256x256 šedá
<Kimg> greymapa64 | data/lightmapgreywhite.iff </Kimg> bitmapa pro t3dGoureau 64x64 šedá
<Kcolortable> coltab1 | data/nicecoltab.iff |0|255|255|255 </Kcolortable> colortable pro t3dMapShade
<Kcolortable> coltab2 | data/nicecoltab.iff |1|255|255|170 </Kcolortable> colortable pro t3dGoureau
<t3dFlatLightmap> mapping |lightimg </t3dFlatLightmap>                    textura pro kouli
<t3dMapShade> mapshade |greymapa256|coltab1|0.89 </t3dMapShade>           textura pro ShapePatch
<t3dGoureau> gour |greymapa64|coltab2|1.0 </t3dGoureau>                   textura pro ShapePatch
<ShapePatch> outpatch |mapping|mapshade|0.5|0.8|1 </ShapePatch>           obrys
<ShapePatch> outpatchgour |mapping|gour|0.4 </ShapePatch>                 průhledný obrys

<World3d> world1 </World3d>
<Lwo3d> lwobjekt |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|data/vec.lwo|1|mapping </Lwo3d>
<Kcam> kamera1 |0|0|-6.5|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------

<KPART> <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>
        <Pa> pozadi </Pa>
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>
        <Pa></Pa>            název rectangle
        <Pa> cte |27 </Pa>   číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Scrollt3d </Pa>      hýbe s 3d texturou
        <Pa> mapshade  </Pa>      ShapePatch textura
        <Pa> aff |0|0.004 </Pa>   U
        <Pa> cte |0 </Pa>         V
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject   </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> lwobjekt      </Pa>  tento
        <Pa> 3cte|0|0|0    </Pa>  pozice x y z
        <Pa> cte |0|0.003  </Pa>  rotace x
        <Pa> aff |0|0.0025 </Pa>  rotace y
        <Pa> aff |0|0.002  </Pa>  rotace z
        <Pa> 3cte|1|1|1    </Pa>  scale-velikost x y z
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3dsvět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1 </Pa>         název
        <Pa> kamera1 </Pa>        název kamery (kamera je nastavena viz. výše)
        <Pa> cte |0 </Pa>         čas (pro lightwave objekty)
        <Pa> cte |0.1 </Pa>       z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
        <Pa> cte |22 </Pa>        kam až (musí být větší než předchozí číslo)
    </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic