<MAIN> jaknashapepatch4 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknashapepatch4 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> pozadi | data/nicecolors64.iff </Kimg>
<Kimg> lightimg | data/nicecolors64.iff </Kimg> bitmapa pro texturu objektu 256 barev 64x64 pixelů
<Kimg> greymapa256 | data/txtshadepin.iff </Kimg> bitmapa pro t3dMapShade 256x256 šedá
<Kimg> greymapa64 | data/lightmapgreywhite.iff </Kimg> bitmapa pro t3dGoureau 64x64 šedá
<Kcolortable> coltab1 | data/nicecoltab.iff |0|255|255|255 </Kcolortable> colortable pro t3dMapShade
<Kcolortable> coltab2 | data/nicecoltab.iff |1|255|255|170 </Kcolortable> colortable pro t3dGoureau
<t3dFlatLightmap> mapping |lightimg </t3dFlatLightmap> textura pro kouli
<t3dMapShade> mapshade |greymapa256|coltab1|0.89 </t3dMapShade> textura pro ShapePatch
<t3dGoureau> gour |greymapa64|coltab2|1.0 </t3dGoureau> textura pro ShapePatch
<ShapePatch> outpatch |mapping|mapshade|0.5|0.8|1 </ShapePatch> obrys
<ShapePatch> outpatchgour |mapping|gour|0.4 </ShapePatch> průhledný obrys
<World3d> world1 </World3d>
<Lwo3d> lwobjekt |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|data/vec.lwo|1|mapping </Lwo3d>
<Kcam> kamera1 |0|0|-6.5|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa>
<Pa> pozadi </Pa>
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa>
<Pa></Pa> název rectangle
<Pa> cte |27 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Scrollt3d </Pa> hýbe s 3d texturou
<Pa> mapshade </Pa> ShapePatch textura
<Pa> aff |0|0.004 </Pa> U
<Pa> cte |0 </Pa> V
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> lwobjekt </Pa> tento
<Pa> 3cte|0|0|0 </Pa> pozice x y z
<Pa> cte |0|0.003 </Pa> rotace x
<Pa> aff |0|0.0025 </Pa> rotace y
<Pa> aff |0|0.002 </Pa> rotace z
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> scale-velikost x y z
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3dsvět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera1 </Pa> název kamery (kamera je nastavena viz. výše)
<Pa> cte |0 </Pa> čas (pro lightwave objekty)
<Pa> cte |0.1 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte |22 </Pa> kam až (musí být větší než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|