<MAIN> jaknasinboom1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknasinboom1 </ID>
<PLAY> part1 | 99000 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> wow|data/wow.iff </Kimg> bitmapa, jakákoli velikost
<World3d> world1 </World3d>
<Sprite3d> 3dsprajt1 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |wow </Sprite3d>
<Kcam> kamera |0|0|-4|0|0|0|1 </Kcam> kameru potřebuje efekt Draw3dWorld
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> wow </Pa> podle bitmapy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní rectangle
<Pa></Pa> základní "root rectangle"
<Pa> cte | 1 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Ktable> boomtable1 |0,0|100,0|200,1|400,1|575,0 </Ktable>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístí 3d objekt
<Pa> 3dsprajt1 </Pa> tento
<Pa> cte |0 </Pa> pozice x
<Pa> sinboom |-1|1|2|1| boomtable1 </Pa> y
<Pa> sinboom |-1|1|2|1| boomtable1 </Pa> z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte |1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte |0 </Pa> čas (pro lightwave objekty)
<Pa> cte |0.25 </Pa> z jaké blízkosti se má kamera v 3d prostoru dívat (musí být větší než 0)
<Pa> cte |20 </Pa> kam až kamera může v 3d prostoru "dohlédnout" (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|