karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít sinboom ..

<MAIN> jaknasinboom1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknasinboom1 </ID>
    <PLAY> part1 | 99000 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> wow|data/wow.iff </Kimg>       bitmapa, jakákoli velikost

<World3d> world1 </World3d>
<Sprite3d> 3dsprajt1 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |wow </Sprite3d>

<Kcam> kamera |0|0|-4|0|0|0|1  </Kcam>    kameru potřebuje efekt Draw3dWorld
-------------------------------------------

<KPART>  <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>     zamkne paletu
        <Pa> wow  </Pa>           podle bitmapy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>         vyplní rectangle
        <Pa></Pa>                 základní "root rectangle"
        <Pa> cte | 1 </Pa>        číslo barvy
    </Fx>
<Ktable> boomtable1 |0,0|100,0|200,1|400,1|575,0 </Ktable>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject    </Pa>  umístí 3d objekt
        <Pa> 3dsprajt1      </Pa>  tento

        <Pa> cte |0  </Pa>                pozice x
        <Pa> sinboom |-1|1|2|1| boomtable1 </Pa> y
        <Pa> sinboom |-1|1|2|1| boomtable1 </Pa> z
        <Pa> 3cte |0|0|0    </Pa> rotace x y z
        <Pa> 3cte |1|1|1    </Pa> scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1      </Pa>    název
        <Pa> kamera      </Pa>    kamera
        <Pa> cte |0      </Pa>    čas (pro lightwave objekty)
        <Pa> cte |0.25   </Pa>    z jaké blízkosti se má kamera v 3d prostoru dívat (musí být větší než 0)
        <Pa> cte |20     </Pa>    kam až kamera může v 3d prostoru "dohlédnout" (musí být větší než než předchozí číslo)
     </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic