karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít sinboom jinak ..

<MAIN> jaknasinboom2  |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknasinboom2 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-------------------------------------------
<Kimg> im1 | data/colordiscs1.iff </Kimg>
<Kimg> im2 | data/colordiscs2.iff </Kimg>
<Kimg> im3 | data/colordiscs3.iff </Kimg>
<Kimg> im4 | data/colordiscs4.iff </Kimg>
<World3d> world1 </World3d>
<Sprite3d> obj1 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |im1 </Sprite3d>
<Sprite3d> obj2 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |im2 </Sprite3d>
<Sprite3d> obj3 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |im3 </Sprite3d>
<Sprite3d> obj4 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |im4 </Sprite3d>
<Kcam> kamera |0|0|-4|0|0|0|1  </Kcam>
-------------------------------------------

<KPART>  <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
        <Pa> im1 </Pa>
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>
        <Pa></Pa>           "root rectangle" (pozadí)
        <Pa> cte |0 </Pa>   číslo barvy
    </Fx>
<Ktable> boomtable1 |0,0|500,1|1000,0 </Ktable>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject </Pa>
        <Pa> obj1      </Pa>
        <Pa> cte |-0.5  </Pa>             pozice x
        <Pa> cte |-0.5  </Pa>                    y
        <Pa> sinboom |-1|1|2.01|1| boomtable1 </Pa> z
        <Pa> 3cte |0|0|0    </Pa> rotace x y z
        <Pa> 3cte |1|1|1    </Pa> scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject </Pa>
        <Pa> obj2      </Pa>
        <Pa> cte |0.5  </Pa>              pozice x
        <Pa> cte |-0.5 </Pa>                     y
        <Pa> sinboom |-1|1|2.02|1| boomtable1 </Pa> z
        <Pa> 3cte |0|0|0    </Pa> rotace x y z
        <Pa> 3cte |1|1|1    </Pa> scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject </Pa>
        <Pa> obj3      </Pa>
        <Pa> cte |-0.5 </Pa>              pozice x
        <Pa> cte |0.5  </Pa>                     y
        <Pa> sinboom |-1|1|2.03|1| boomtable1 </Pa> z
        <Pa> 3cte |0|0|0    </Pa> rotace x y z
        <Pa> 3cte |1|1|1    </Pa> scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject </Pa>
        <Pa> obj4     </Pa>
        <Pa> cte |0.5 </Pa>               pozice x
        <Pa> cte |0.5 </Pa>                      y
        <Pa> sinboom |-1|1|2.04|1| boomtable1 </Pa> z
        <Pa> 3cte |0|0|0    </Pa> rotace x y z
        <Pa> 3cte |1|1|1    </Pa> scale-velikost
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1      </Pa>    název
        <Pa> kamera      </Pa>    kamera
        <Pa> cte |0      </Pa>    čas (pro lightwave objekty)
        <Pa> cte |0.25   </Pa>    z jaké blízkosti se má kamera v 3d prostoru dívat (musí být větší než 0)
        <Pa> cte |20     </Pa>    (musí být větší než než předchozí číslo)
     </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic