<MAIN> jaknasinboom2 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknasinboom2 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-------------------------------------------
<Kimg> im1 | data/colordiscs1.iff </Kimg>
<Kimg> im2 | data/colordiscs2.iff </Kimg>
<Kimg> im3 | data/colordiscs3.iff </Kimg>
<Kimg> im4 | data/colordiscs4.iff </Kimg>
<World3d> world1 </World3d>
<Sprite3d> obj1 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |im1 </Sprite3d>
<Sprite3d> obj2 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |im2 </Sprite3d>
<Sprite3d> obj3 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |im3 </Sprite3d>
<Sprite3d> obj4 |world1|0|0|0|0|0|0|1|1|1|1|1 |im4 </Sprite3d>
<Kcam> kamera |0|0|-4|0|0|0|1 </Kcam>
-------------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> im1 </Pa>
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa>
<Pa></Pa> "root rectangle" (pozadí)
<Pa> cte |0 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Ktable> boomtable1 |0,0|500,1|1000,0 </Ktable>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa>
<Pa> obj1 </Pa>
<Pa> cte |-0.5 </Pa> pozice x
<Pa> cte |-0.5 </Pa> y
<Pa> sinboom |-1|1|2.01|1| boomtable1 </Pa> z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte |1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa>
<Pa> obj2 </Pa>
<Pa> cte |0.5 </Pa> pozice x
<Pa> cte |-0.5 </Pa> y
<Pa> sinboom |-1|1|2.02|1| boomtable1 </Pa> z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte |1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa>
<Pa> obj3 </Pa>
<Pa> cte |-0.5 </Pa> pozice x
<Pa> cte |0.5 </Pa> y
<Pa> sinboom |-1|1|2.03|1| boomtable1 </Pa> z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte |1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa>
<Pa> obj4 </Pa>
<Pa> cte |0.5 </Pa> pozice x
<Pa> cte |0.5 </Pa> y
<Pa> sinboom |-1|1|2.04|1| boomtable1 </Pa> z
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> rotace x y z
<Pa> 3cte |1|1|1 </Pa> scale-velikost
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte |0 </Pa> čas (pro lightwave objekty)
<Pa> cte |0.25 </Pa> z jaké blízkosti se má kamera v 3d prostoru dívat (musí být větší než 0)
<Pa> cte |20 </Pa> (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|