karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít sin jinak ..

<MAIN> jaknasin2  |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknasin2 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-----------------------------------------
<Kimg> refpic |data/refpic.iff     </Kimg>
<Kimg> st2    |data/sach1.iff </Kimg>
<t3dMapping> tmap |st2 </t3dMapping>

<World3d> world1     </World3d>
<World3d> worldempty </World3d>
<Tore> torus  |world1     |0|0|5|0|0|0|1|1|1| 24|14|1  |0.5|0|0.0|0.00|1.5|1 |tmap|tmap|tmap|tmap </Tore>
<Tore> torusA |worldempty |0|0|5|0|0|0|1|1|1| 24|14|1  |0.5|0|0.0|0.00|1|0.5 |tma|tma|tma|tma </Tore>
<Kcam> kamera |0|0|-3|0|0|0|0.6  </Kcam>
-----------------------------------------

<KPART> <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>     zamkne paletu
        <Pa> refpic </Pa>         podle bitmapy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>         vyplní rectangle
        <Pa></Pa>                 základní "root rectangle"
        <Pa> cte |191 </Pa>       číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Clone3dShape </Pa>   použije tvar (vertexy)
        <Pa> torus  </Pa>         původního objektu
        <Pa> torusA </Pa>         jako počáteční tvar pro morph a deformaci
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> VertexSin </Pa>
        <Pa> torus </Pa>          název objektu
        <Pa> sin |0|0.7|0.3 </Pa>     offset x
        <Pa> sin |0|0.8|0.2 </Pa>            y
        <Pa> sin |0|0.5|0.1 </Pa>            z

        <Pa> sin |0|0.4|0.2 </Pa>  frekvence x
        <Pa> sin |0|0.6|0.2 </Pa>            y
        <Pa> sin |0|0.3|0.2 </Pa>            z

        <Pa> cte |0.4 </Pa>        amplituda x
        <Pa> cte |0.4 </Pa>                  y
        <Pa> cte |0.4 </Pa>                  z
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject </Pa>    umístění 3d objektu
        <Pa> torus </Pa>
        <Pa> 3cte |0|0|0 </Pa>    pozice xyz
        <Pa> cte |1.6    </Pa>    rotace
        <Pa> cte |0      </Pa>
        <Pa> cte |1.6    </Pa>
        <Pa> 3cte |1|1|1 </Pa>    velikost-scale
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1 </Pa>         název
        <Pa> kamera </Pa>         kamera
        <Pa> cte |0    </Pa>      čas (použitelné pro lightwave objekty)
        <Pa> cte |0.25 </Pa>      z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
        <Pa> cte |20   </Pa>      kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
     </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic