<MAIN> jaknaVertexAddMorph1 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknaVertexAddMorph1 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-----------------------------------------
<Kimg> refpic |data/refpic.iff </Kimg>
<Kimg> lightmap |data/lightmapcolor.iff </Kimg>
<t3dFlatLightmap> fmap |lightmap </t3dFlatLightmap>
<World3d> world1 </World3d>
<World3d> worldempty </World3d>
<Tore> torus |world1 |0|0|5|0|0|0|1|1|1| 24|14|1 |0.5|0|0.0|0.00|1|0.5 |fmap|fmap|fmap|fmap </Tore>
<Tore> torusA |worldempty |0|0|5|0|0|0|1|1|1| 24|14|1 |0.5|0|0.0|0.00|1|0.5 |fmap|fmap|fmap|fmap </Tore>
<Tore> torusB |worldempty |0|0|5|0|0|0|1|1|1| 24|14|0.7|0.5|0|0.0|0.00|1|0.5 |fmap|fmap|fmap|fmap </Tore>
<Kcam> kamera |0|0|-4|0|0|0|0.6 </Kcam>
-----------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> refpic </Pa> podle bitmapy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní rectangle
<Pa></Pa> základní "root rectangle"
<Pa> cte |24 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Clone3dShape </Pa> použije tvar (vertexy)
<Pa> torus </Pa> původního objektu
<Pa> torusA </Pa> jako počáteční tvar pro morph a deformaci
</Fx>
<Fx>
<Pa> VertexAddMorph </Pa>
<Pa> torus </Pa> původní objekt
<Pa> torusA </Pa> počáteční tvar
<Pa> torusB </Pa> konečný tvar
<Pa> sin |0.5|1|0.5 </Pa> průbéh změny (morph) torus = torusA + (torusB-torusA) * průbeh
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístění 3d objektu
<Pa> torus </Pa>
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> pozice xyz
<Pa> cte |1.6 </Pa> rotace
<Pa> cte |0 </Pa>
<Pa> cte |1.6 </Pa>
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> velikost-scale
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte|0 </Pa> čas (použitelné pro lightwave objekty)
<Pa> cte|0.25 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte|20 </Pa> kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|