<MAIN> jaknaVertexAddMorph2 |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
<ID> jaknaVertexAddMorph2 </ID>
<PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>
-----------------------------------------
<Kimg> refpic |data/refpic.iff </Kimg>
<Kimg> lightmap |data/lightmapcolor.iff </Kimg>
<t3dFlatLightmap> fmap |lightmap </t3dFlatLightmap>
<World3d> world1 </World3d>
<World3d> worldempty </World3d>
<Lwo3d> lwobjekt | world1 |0|0|0|0|0|0|1|1|1 | data/kostka.lwo |1|fmap </Lwo3d>
<Lwo3d> lwobjektA | worldempty |0|0|0|0|0|0|1|1|1 | data/kostka.lwo |1|fmap </Lwo3d>
<Lwo3d> lwobjektB | worldempty |0|0|0|0|0|0|1|1|1 | data/koule.lwo |1|fmap </Lwo3d>
<Kcam> kamera |0|0|-2|0|0|0|0.6 </Kcam>
-----------------------------------------
<KPART> <ID> part1 </ID>
<Fx>
<Pa> SetPalette </Pa> zamkne paletu
<Pa> refpic </Pa> podle bitmapy
</Fx>
<Fx>
<Pa> FillRc </Pa> vyplní rectangle
<Pa></Pa> základní "root rectangle"
<Pa> cte |24 </Pa> číslo barvy
</Fx>
<Fx>
<Pa> Clone3dShape </Pa> použije tvar (vertexy)
<Pa> lwobjekt </Pa> původního objektu
<Pa> lwobjektA </Pa> jako počáteční tvar pro morph a deformaci
</Fx>
<Fx>
<Pa> VertexAddMorph </Pa>
<Pa> lwobjekt </Pa> původní objekt
<Pa> lwobjektA </Pa> počáteční tvar
<Pa> lwobjektB </Pa> konečný tvar
<Pa> sin |0.5|1|0.5 </Pa> průbéh změny (morph) lwobjekt = lwobjektA + (lwobjektB-lwobjektA) * průbéh
</Fx>
<Fx>
<Pa> Set3dObject </Pa> umístění 3d objektu
<Pa> lwobjekt </Pa>
<Pa> 3cte |0|0|0 </Pa> pozice xyz
<Pa> cte |1.7 </Pa> rotace
<Pa> aff |1|-0.0005 </Pa>
<Pa> cte |1.7 </Pa>
<Pa> 3cte|1|1|1 </Pa> velikost-scale
</Fx>
<Fx>
<Pa> Draw3dWorld </Pa> vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
<Pa></Pa>
<Pa> world1 </Pa> název
<Pa> kamera </Pa> kamera
<Pa> cte|0 </Pa> čas (použitelné pro lightwave objekty)
<Pa> cte|0.25 </Pa> z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
<Pa> cte|20 </Pa> kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
</Fx>
</KPART>
|