karatetlacitka.png (12925 bytes) Intro Buildable objects Effects Parameters Extra Home

Jak použít VertexAddMorph jinak ..

<MAIN> jaknaVertexAddMorph2  |0|1 </MAIN>
<KSCRIPT>
    <ID> jaknaVertexAddMorph2 </ID>
    <PLAY> part1 | 99999 | 0 | 1 </PLAY>
</KSCRIPT>

-----------------------------------------
<Kimg> refpic |data/refpic.iff          </Kimg>
<Kimg> lightmap |data/lightmapcolor.iff </Kimg>
<t3dFlatLightmap> fmap |lightmap </t3dFlatLightmap>

<World3d> world1     </World3d>
<World3d> worldempty </World3d>
<Lwo3d> lwobjekt | world1 |0|0|0|0|0|0|1|1|1 | data/kostka.lwo |1|fmap  </Lwo3d>
<Lwo3d> lwobjektA | worldempty |0|0|0|0|0|0|1|1|1 | data/kostka.lwo |1|fmap  </Lwo3d>
<Lwo3d> lwobjektB | worldempty |0|0|0|0|0|0|1|1|1 | data/koule.lwo |1|fmap  </Lwo3d>
<Kcam> kamera |0|0|-2|0|0|0|0.6  </Kcam>
-----------------------------------------

<KPART> <ID> part1 </ID>
    <Fx>
        <Pa> SetPalette </Pa>     zamkne paletu
        <Pa> refpic </Pa>         podle bitmapy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> FillRc </Pa>         vyplní rectangle
        <Pa></Pa>                 základní "root rectangle"
        <Pa> cte |24 </Pa>        číslo barvy
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Clone3dShape </Pa>   použije tvar (vertexy)
        <Pa> lwobjekt  </Pa>      původního objektu
        <Pa> lwobjektA </Pa>      jako počáteční tvar pro morph a deformaci
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> VertexAddMorph </Pa>
        <Pa> lwobjekt  </Pa>      původní objekt
        <Pa> lwobjektA </Pa>      počáteční tvar
        <Pa> lwobjektB </Pa>      konečný tvar
        <Pa> sin |0.5|1|0.5 </Pa> průbéh změny (morph) lwobjekt = lwobjektA + (lwobjektB-lwobjektA) * průbéh
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Set3dObject </Pa>    umístění 3d objektu
        <Pa> lwobjekt </Pa>
        <Pa> 3cte |0|0|0 </Pa>    pozice xyz
        <Pa> cte |1.7    </Pa>    rotace
        <Pa> aff |1|-0.0005 </Pa>
        <Pa> cte |1.7    </Pa>
        <Pa> 3cte|1|1|1  </Pa>    velikost-scale
    </Fx>
    <Fx>
        <Pa> Draw3dWorld </Pa>    vytvoří "3d svět" s kterým je svázán tvůj objekt(y)
        <Pa></Pa>
        <Pa> world1 </Pa>         název
        <Pa> kamera </Pa>         kamera
        <Pa> cte|0    </Pa>       čas (použitelné pro lightwave objekty)
        <Pa> cte|0.25 </Pa>       z jaké blízkosti (musí být větší než 0)
        <Pa> cte|20   </Pa>       kam až (musí být větší než než předchozí číslo)
     </Fx>
</KPART>
ghh don'tpanic