<Fx>
<Pa> DisplayText </Pa>
<Pa></Pa> název rectangle
<Pa> mujfont1 </Pa> název fontu
<Pa> mujtext1 </Pa> název textu
<Pa> cte |14 </Pa> počet znaků na řádek
<Pa> cte |600 </Pa> maximální počet znaků k zobrazení
<Pa> cte |0 </Pa> kterým znakem začít (0 - od začátku)
<Pa> cte |0.1 </Pa> X1 umisťuj jen první písmeno ve scrolltextu (jako roh stránky)
<Pa> aff |1 |-0.002 </Pa> Y1 pozice levý horní roh (jede nahoru)
<Pa> cte |0.16 </Pa> X2 pozice x je stále stejná (text se pohybuje jen po ose y)
<Pa> aff |1.1|-0.002 </Pa> Y2 pozice pravý dolní roh (jede nahoru)
</Fx>
Umístí předem připravený BmFont a Ktext. Umisťuj jen roh prvního písmena ve scrolltextu, ostatní se budou zobrazovat podle Ktext.
Aby se text hýbal použij jiný parametr než cte. Barva 0 není vidět.
<Fx>
<Pa> DisplayTextPlain </Pa>
<Pa></Pa> název rectangle
<Pa> mujfont1 </Pa> název fontu
<Pa> mujtext1 </Pa> název textu
<Pa> cte |14 </Pa> počet znaků na řádek
<Pa> cte |600 </Pa> maximální počet znaků k zobrazení
<Pa> cte |0 </Pa> kterým znakem začít (0 - od začátku)
<Pa> cte |0.1 </Pa> X1 umisťuj jen první písmeno ve scrolltextu (jako roh stránky)
<Pa> aff |1 |-0.002 </Pa> Y1 pozice levý horní roh (jede nahoru)
<Pa> cte |0.16 </Pa> X2 pozice x je stále stejná (text se pohybuje jen po ose y)
<Pa> aff |1.1|-0.002 </Pa> Y2 pozice pravý dolní roh (jede nahoru)
</Fx>
Efekt je totožný s DisplayText s tím rozdílem že barva nula je vidět. Je tedy o něco rychlejší.