|
Trigonometric functions
|
<Pa> cos | hodnota aa | hodnota bb | hodnota cc </Pa>
Výsledek = aa + cc * cos ( čas * bb ).
bb je frekvence, cc je amplituda. Perioda je 128/bb.
|
|
Cos je klasická matematická funkce cosinus. |
Jednoduchá cosinus křivka. |
Rotace pomocí cos. |
|
|
<Pa> sin | hodnota aa | hodnota bb | hodnota cc </Pa>
Výsledek = aa + cc * sin ( čas * bb ).
bb je frekvence, cc je amplituda. Perioda je 128/bb.
|
|
Sin je klasická matematická funkce sinus. |
Jednoduchá sin křivka s blurem. |
Sinus ke kontrole deformace. |
|
|
<Pa> cost | hodnota aa | hodnota bb | hodnota cc | hodnota dd </Pa>
Výsledek = aa + cc * cos ( ( čas + dd ) * bb ).
bb je frekvence, cc je amplituda, dd je offset. Perioda je 128/bb.
|
|
Funkce cost je totožná jako cos - cosinus. Navíc je parametr offset - čas kdy funkce začne probíhat. |
Hvězda vpravo je o půl otáčky napřed. |
Každá kostka má malé zpoždění rotace. |
|
|
<Pa> sint | hodnota aa | hodnota bb | hodnota cc | hodnota dd </Pa>
Výsledek = aa + cc * cos ( ( čas + dd ) * bb ).
bb je frekvence, cc je amplituda, dd je offset. Perioda je 128/bb.
|
|
Funkce sint je totožná jako sin - sinus. Navíc je parametr offset - čas kdy funkce začne probíhat. |
Posunutí začátku akce. |
Průhledný "duch". |
|
|
<Pa> cosboom | hodnota min | hodnota max | hodnota cos speed | konečná hodnota | ktable mezi 0 - 1 </Pa>
|
|
Cosboom umožňuje řídit trvání a intenzitu funkce cosinus. Do parametru zadáš hodnoty cosinus a do ktable délku trvání a intenzitu. |
Tečka kmitá jen v určitou dobu. |
Hvězda vpravo rotuje v různém rozsahu podle ktable. |
|
|
<Pa> sinboom | hodnota min | hodnota max | hodnota sin speed | konečná hodnota | ktable mezi 0 - 1 </Pa>
|
|
Sinboom umožňuje řídit trvání a intenzitu funkce sinus. Do parametru zadáš hodnoty sinus a do ktable délku trvání a intenzitu. |
Sprite3d. |
Různá rychlost, ale na výchozí pozici se vrátí společně. |
|
|
ghh don'tpanic |